Zůčastnili jsme se MČR IPO 2013 v Třebíči

17.06.2013 23:56

Ve dnech 7.-9.6. jsme se s Vriscem zúčastnili MČR IPO 2013. Ještě den předtím to vypadalo, že nikam nepojedeme, jelikož jsem byla nemocná delší dobu a pořád se to nelepšilo. Ve čtvrtek mi klesla teplota a já jsem se rozhodla, že pojedu .. bez tréninku, bez přípravy.

Náš výkon podle toho, že Vrisco delší dobu necvičil ani stopy ani poslušnost ani obrany, vypadal, ale zúčastnili jsme se a složili jsme zkoušku. Více se nedalo čekat.

Výsledek:

 

Stopa 72b. : Vichr, vedro. Vrisco se snažil. Tedy kromě prvního předmětu, u kterého se sice zastavil, ale hned pokračoval ve stopě dál. Ve stopách máme velké rezervy, ale je to mojí nezkušeností a ne úplně dobrým nácvikem.

Poslušnost 81b. : Vůbec si nepamatuji, jak jsme to odchodili, bylo mi celkem špatně. Co si pamtuji, že Vrisco u aportu vzal nedbale v rychlosti činku a ta mu vypadla, tak ji musel vzít ještě jednou. Na vysílačce po povelu lehl, ale jak jsem šla k němu, tak vstal a zase sám hned lehl. Bohužel poslušnost nemáme natočenou.

 

Obrana 77b. : 2x Vrisco pustil až na druhý povel, jednou mi mírně utekl nabočním doprovodu, předbíhal na zadním doprovodu. A další malé chybky. Na Vrisca se nezlobím, nekousal tak často, jak potřeboval (kvůli mé nemoci), takže byl v ráži.

Video z obrany zde.

Splnil se mi můj tajný sen BYLA JSEM NA MČR!

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.