6. místo na VZ na M MSKS, postup na M MSKS, body na M ČKNO

12.05.2013 22:12

11. - 12.5. 2013 jsme se s Vriscem zúčastnili VZ na M MSKS. Umístili jsme se na 6. místě s 265b. (82,95,88) Tímto jsme postupili na M MSKS a splnili limit pro M ČKNO.

A podrobněji k našemu výkonu :-) :

- Poslušnost 95b. - Vrisco předvedl velmi pěknou kontaktní poslušnost. Malé chybky se našly. :-)

- Obrana 88b. - tam jsem to pokazila já.  Přiřadila jsem se k fig. na boční doprovod, řekla běžte a velmi vlídně "k noze" .. Vrisco to vzal jako výzvu a oběhl fig. k rukávu .. musela jsem mu tedy dát další už velmi razantní povel "k noze" došel ke mně a pokračovali jsme. Další moje perlička přišla úplně na závěr.  Poslední zákus a chvilka boje před pouštěním .. a já vydala povel "pust" .. bohužel ještě v moment, kdy se figrant ještě hýbal .. nervy dělají svoje. Vrisco nadrážděný po 2 ranách obuchem nepustil. Zpravil to druhý povel .. ale -3b. Takže opět poučení pro mě.

- Stopa 82b. bez jednoho předmětu. Vrisco přišel k předmětu a označil jej ve stoje, to mě trochu znejistělo, zda tam předmět je .. pak jsem poznala, že je. Šla jsem k němu a a když byla 2 kroky za ním, tak udělal 2 kroky on a zůstal stát. Zvedla jsem předmět, protože jsem už byla u něj .. ale předmět už nelze počítat, protože pes udělal kroky od něj. Nějaké další chybky se v průběhu zvedání stopy našly. 

    Terén byl ke kolenům (ozim), mokro, oba dva dny pršelo .. Smekám před vedoucí stop, kladečema a rozhodčím .. opravdu byli mokří durch oba dva dny. Alespoň jsem jim udělali radost tím, že jsme stopu došli celou, když už ji museli šlapat.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.